SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
»Kupec« ali »uporabnik« v teh pogojih poslovanja predstavlja vsako osebo, ki se odloči za nakup izdelkov prek spletne strani Agro-Rogelj oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov ponudnika.
- pogoji poslovanja,
- pomoč pri nakupu,
- dostavo ter
- preko elektronskega naslova: info@agro-rogelj.si (jezik komunikacije naj bo slovenščina ali angleščina; uporabniki naj pošljejo elektronsko sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave).
1. INFORMACIJE O PONUDNIKU
2. DOKONČNA POTRDITEV NAROČILA
- prejme potrditveno sporočilo na elektronski naslov.
3. MOŽNOST SPREMEMBE NAROČILA
4. PODATKI O DOSTAVI
Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem obvestili, pri čimer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.
Strošek pošiljanja in manipulacije bo zaračunan po ceniku Pošte Slovenija.
5. PLAČILNI POGOJI
5.1. GOTOVINSKO PLAČILO
5.2. NAKAZILO NA TRANSAKCIJSKI RAČUN
Ob predhodno izdelani ponudbi/predračunu se blago lahko poravna na transakcijski račun SI56 0284 3026 5724 793 pri NLB d.d.. Veljavnost izdelane ponudbe/predračuna je 7 dni od izvršenega naročila. V primeru, da vašega plačila v 7 dneh ne bomo prejeli, bomo naročilo preklicali. Dan po prejemu plačila začne teči dobavni rok, ki je objavljen na strani artikla.
5.3. PLAČILO PO POVZETJU
Možnosti plačila ob dostavi vključujejo gotovino ali bančno kartico, stranka kupnino poravna neposredno dostavljavcu Pošte Slovenije ali kateri drugi dostavni službi. Znesek za plačilo ob dostavi mora biti enak znesku, navedenemu na naročilu.
5.4. PLAČILO S PLAČILNIMI KARTICAMI
Omogočamo plačevanje s plačilnimi karticami: maestro, mastercard, visa, karanta.
5.5. SPLETNO PLAČILO PREKO BANKARTA
Omogočamo spletna plačila s kreditnimi in debetnimi karticami, ki so združljive s sprejetimi plačilnimi sistemi. Spletna plačila s karticami se obdelajo v realnem času ali v določenem časovnem okviru, odvisno od tehničnih možnosti in postopkov. Stranka mora izvesti spletno plačilo preko bančne kartice v določenem časovnem okviru, ki je naveden ob zaključku naročila. Pridržujemo si pravico do zavrnitve spletnega plačila preko bančne kartice v primeru neveljavnosti ali drugih varnostnih razlogov.
6. NAPAKE CEN
Če se kupec odloči za preklic naročila, potem ko je bil obveščen o pravilnih cenah izdelkov, vendar je pred tem trenutkom že plačal ceno naročenih izdelkov, bo podjetje v najkrajšem možnem času, vendar ne več kot v 14 dneh, ponudil popolno vračilo kupnine.
7. ZNIŽANJE
8. POSTOPEK NAKUPA
1. KORAK – VAŠA KOŠARICA
Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice lahko to stori s klikom na povezavo »Odstrani izdelek«, ki se nahaja pri kratkem opisu izdelka v košarici. Če želi dodati še kakšen izdelek v košarico, to stori s klikom na povezavo »Nadaljujte z nakupovanjem«. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete nazaj v spletno trgovino.
Pod izbranimi izdelki je naveden strošek pošiljanja in manipulacije ter celoten strošek nakupa. V kolikor ima kupec promocijsko geslo / kodo za popust le-to vnese v okenček, kjer je navedeno »Vnesite kodo« in jo potrdi s klikom na povezavo »Uporabi«. Pri enem nakupu lahko kupec koristi le en kupon/kodo. Nato s klikom na gumb »Vnesite podatke za dostavo« potrdi izbiro izdelkov v nakupovalni košarici in nadaljuje z naslednjim korakom potrebnim za oddajo naročila.
2. KORAK - PODATKI O DOSTAVI
Če se želi kupec vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb »Back« oz. »Nazaj« v orodni vrstici brskalnika ali pa klikne na povezavo »Nazaj na prejšnji korak«. Vnesene podatke potrdi s klikom na gumb »Izberite način plačila« in tako nadaljuje na naslednji korak, potreben za oddajo naročila.
3. KORAK - NAČIN PLAČILA
Če se želi vrniti na prejšnji korak košarice, lahko to stori s klikom na gumb »Back« oz. »Nazaj« v orodni vrstici brskalnika ali s klikom na povezavo »Nazaj na prejšnji korak«. S klikom na gumb »Zaključite naročilo« nadaljuje na naslednji korak.
4. KORAK - ZAKLJUČEK NAROČILA
Če je bilo sporočilo o oddaji naročila uspešno posredovano, se bo kupcu na spletni strani izpisal tekst ”Naročilo je bilo uspešno oddano”. Poleg tega bo kupcu na elektronski naslov, ki ga je vnesel v 2. koraku, poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi oddanega naročila.
5. KORAK - POTRDITEV NAROČILA IN ODSTOP OD NAROČILA PRED DOSTAVO
Po oddaji naročila bo kupec na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejel elektronsko pošto s podrobnostmi oddanega naročila skupaj z obvestilom, da je naročilo oddano in zabeleženo. Z omenjenim elektronskim sporočilom bo kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnikoli dodatnih informacij kontaktira preko preko elektronske pošte info@agro.rogelj.si.
6. KORAK - ODPREMA IZDELKOV
7. PRODAJNA POGODBA
Prodajna pogodba je sklenjena, ko kupec ob od prodajalca po e-pošti ali SMS-u prejme račun in obvestilo o izvedenem naročilu.
V primeru, ko gre za nakup na obroke, velja pogodba o obročnem plačilu.
Prodajna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Ti pogoji poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe.
Ponudnik bo skladno z interno politiko podjetja shranil kopijo računov ter druge spremne dokumentacije, ki je hranjena zaradi potreb skladnosti z davčno in/ali drugo relevantno zakonodajo ter zaradi potreb izvedb morebitnih inšpekcijskih, revizijskih in/ali drugih podobnih pregledov ter kupcu posledično ni na voljo. Odgovornost za hrambo računa in druge spremne dokumentacije, ki jo kupec pridobi ob nakupu je v domeni slednjega, ponudnik pa iz tega naslova ne prevzema nobene dodatne odgovornosti.
9. IDENTIFIKACIJA STRANK OB PREVZEMU IZDELKOV
10. IDENTIFIKACIJA STRANK OB PREVZEMU IZDELKOV
Vsak kupec, ki je nakup opravil na daljavo, ima pravico, da nam skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo, trenutno določili 128., 129., 130., 132., 134., 135., 136., 139., 141., 142., 143., členi veljavnega Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 15 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa na daljavo, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. V tem primeru lahko vrne izdelek, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri vračilu izdelkov potrošnik skladno z določbami omenjenega zakona (1. in 2. odstavek 141. člena ZVPot-1) ) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelek oziroma izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Potrošnik o odstopu od nakupa na daljavo in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti pisno z izpolnjenim OBRAZCEM na elektronski naslov: info@agro-rogelj.si,
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od nakupa, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (135. člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od nakupa;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od nakupa;
Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite pisno na elektronski naslov info@agro-rogelj.si. - pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od nakupa;
- Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite pisno na elektronski naslov info@agro-rogelj.si.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pišite na elektronski naslov info@agro-rogelj.si
11.OBDELAVA OSEBNIH PODATKOV
12. REŠEVANJE REKLAMACIJ
- preko elektronskega naslova: info@agro-rogelj.si.
13. OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
14. GARANCIJA
V skladu z zakonsko obveznostjo podjetje Agro Rogelj s.p. za izdelke, določene s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, daje enoletno garancijo za brezhibno delovanje. Morebitna daljša garancijska doba je razvidna iz garancijskega lista.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri dajalcu garancije. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k izdelku. Garancijo je mogoče uveljavljati z izpolnjenim garancijskim listom oziroma ob predložitvi računa ali drugega dokumenta iz katerega izhaja datum izročitve izdelka, v skladu z veljavno potrošniško zakonodajo. Neskladnost izdelka bo odpravljena v roku 30 dni, z možnostjo podaljšanja za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje se obvesti potrošnika pred potekom 30 dni.
15. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Kupec je prav tako obveščen, da podjetje lahko začasno prekine dostop do spletne strani iz tehničnih razlogov, še posebej zaradi vzdrževanja in nadgradnje spletne strani, zaradi tehničnih težav, višje sile in drugih vzrokov. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
Uporaba spletne strani zahteva od kupcev poznavanje in sprejemanje delovanja in omejitev spletnih tehnologij, še posebej časa, ki je na strežniku potreben za odziv pri svetovanju ali pri odzivu na zahteve, gostovanja, tehničnega izpopolnjevanja, tveganja za prekinitev in seveda vseh tveganj, ki se pojavljajo pri posredovanju podatkov.
16. ELEKTRIČNA IN ELEKTRONSKA OPREMA
Skladno z Uredbo o električni in elektronski opremi (Uradni list RS, št. 55/2015) vas obveščamo, da lahko ob nakupu nove električne in elektronske opreme odpadno električno in elektronsko opremo prepustite nam.
Odpadna električna in elektronska oprema, ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme (EEO) enaka dobavljeni EEO, število kosov odpadne električne in elektronske opreme pa je enako številu kosov dobavljene EEO.
17. UPORABA PRAVA IN PRISTOJNOST
18. KONČNE DOLOČBE
Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupci in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.
posodobljeno: 3.1.2024